SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja veljajo za vsako rezervacijo in naročnik z izvedbo rezervacije z njimi soglaša. Avtor splošnih pogojev poslovanja je VROČA KADKA, oddaja mobilne vroče kadi, Nejc Rahne s.p.  Avtor si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev poslovanja kadarkoli, brez predhodnega obvestila, zato je priporočljivo spremljanje in seznanitev s splošnimi pogoji poslovanja.

 

I

REZERVACIJA

  • Rezervacija poteka preko spletne strani s klikom na »REZERVIRAJ«, kjer se v prikazan koledar vnese željene dneve rezervacije.
  • Če so izbrani datumi razpoložljivi, se izvede spletno plačilo ali plačilo predračuna za izbrano rezervacijo. Rezervacija je dokončna, ko je plačilo v celoti izvedeno.
  • Z izvedbo rezervacije naročnik izjavlja, da bo na lokaciji dostave na razpolago dostopno in primerno veliko mesto za postavitev prikolice in da je v neposredni bližini (največja oddaljenost 30m) tudi vir tekoče vode.
  • Z izvedeno rezervacijo naročnik soglaša, da se odpove povračilu plačanega zneska, če ponudnik ob prihodu na lokacijo ugotovi, da mesto ni primerno za postavitev prikolice in/ali v bližini ni vira tekoče vode.

 

II

DOSTAVA

  • Dostavo prikolice izvede ponudnik.
  • Dostava se izvede na dan pričetka rezervacije ob z naročnikom dogovorjeni uri. Razmere v prometu lahko pripeljejo do zamud v dostavah, za kar se ponudnik odreka prevzemu odgovornosti.
  • Po dogovoru med naročnikom in ponudnikom se dostava lahko izvede že na predvečer začetka rezervacije.
  • Za uspešno izvedeno dostavo je potreben lahek dostop na lokacijo in raven ter utrjen teren, kjer bo prikolica stala. V primeru, da ponudnik ob dostavi ugotovi, da dostop na lokacijo ni možen in/ali teren ni primeren za postavitev prikolice, si pridržuje pravico dostavo odkloniti in ni dolžan povrniti plačanega zneska najema.
  • V primeru, da je Vroča Kadka v popravilu zaradi morebitnih poškodb prejšnjih najemnikov, lahko pride do zamud v dostavi; v najslabšem primeru pa tudi do zamika celotnega termina najema. V tem primeru se ponudnik z naročnikom dogovori o novem terminu najema ali o vračilu plačanega zneska za najemno obdobje.

 

III

PREVZEM

  • Prevzem prikolice izvede ponudnik.
  • Prevzem se izvede na dan preteka najemnega obdobja ob z naročnikom dogovorjeni uri. Razmere v prometu lahko pripeljejo do zamud v prevzemih, za kar se ponudnik odreka prevzemu odgovornosti.
  • Po dogovoru med naročnikom in ponudnikom se prevzem lahko izvede dan po preteku najemnega obdobja.

 

IV

CENE IN POPUSTI

  • Cene določa ponudnik in so navedene na spletni strani.
  • Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen kadarkoli.
  • Popuste je mogoče unovčiti samo v času trajanja akcije in s predložitvijo promocijske kode, ki velja za določeno akcijo.
  • Popusti se med seboj ne seštevajo.
  • Ponudnik si pridržuje pravico do individualizacije posamezne ponudbe oziroma predračuna.

V

MOŽNOST PLAČILA

  • Plačila se vedno in izključno izvajajo le v naprej ob izvedbi rezervacije.
  • Plačilo je možno izključno preko spleta ali po predračunu.
  • Gotovinskega plačila ne sprejemamo.

 

VI

SPREMEMBA DATUMOV REZERVACIJE

  • Naročnik ima pravico do spremembe datumov rezervacije in to lahko stori brezplačno preko našega e-mail naslova najkasneje 10 dni pred prvotno izbranim datumom rezervacije.
  • Naročnik mora v primeru spremembe datuma rezervacije izbrati nov datum, ki spada v isti cenovni razred kot prvotno izbrani datum rezervacije. V primeru, da želi rezervacijo prestaviti na datum, ki spada v višji cenovni razred, mora naročnik razliko doplačati.
  • V primeru, da naročnik za nov datum rezervacije izbere dan, ki spada v nižji cenovni razred kot prvotno izbrani datum, ponudnik ni dolžan izplačati razlike v ceni.

 

VII

PREKLIC REZERVACIJE

  • Naročnik ima pravico do preklica rezervacije najkasneje 10 dni pred izbranim datumom rezervacije. To lahko stori brezplačno preko našega e-mail naslova. V tem primeru dobi plačan znesek najema povrnjen v roku treh dni od preklica rezervacije.
  • V primeru, da želi naročnik preklicati rezervacijo manj kot 10 dni pred izbranim datumom rezervacije, ponudnik ni dolžan vrniti že plačanega zneska najema.

 

VIII

PRAVICE IN OBVEZNOSTI NAROČNIKA

  • Naročnik je dolžan, kot navedeno v točki »dostava«, zagotoviti primerno mesto za postavitev prikolice in primeren dostop do izbrane lokacije.
  • Naročnik je dolžan zagotoviti vir tekoče vode na lokaciji najema oziroma v njeni neposredni bližini (največja oddaljenost 30m), oziroma z rezervacijo potrjuje, da je voda na lokaciji. V nasprotnem primeru polnitev kadi ni mogoča, za kar se ponudnik odreka odgovornosti.
  • V primeru da se ugotovi, da vode ni na lokaciji ali je kako drugače onemogočeno polnjenje kadi, ponudnik ni dolžan povrniti zneska plačanega za obdobje najema.
  • Naročnik med časom najema ne sme premikati prikolice iz ene točke na drugo.
  • Naročnik ima pravico do kurjenja v peči na prikolici za potrebe ogrevanja vode po želji (po navodilih uporabe kadi; naročnik prevzema odgovornost za napačno rabo).
  • Naročnik ima pravico do točenja vode v kad ali menjavo le te v primeru najema za daljše časovno obdobje (po navodilih uporabe kadi; naročnik prevzema odgovornost za napačno rabo), upoštevajoč dejstvo, da ponudnik ni dolžan naročniku pustiti cevi za točenje vode med časom najema.

 

IX

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI PONUDNIKA

  • Naročnik že s samo izvedbo rezervacije soglaša, da je uporaba Vroče Kadke in zadrževanje v njeni bližini med samim najemom na lastno odgovornost.
  • Ponudnik se odreka prevzemu odgovornosti za kakršnekoli telesne ali drugačne poškodbe uporabnikov Vroče Kadke med celotnim obdobjem najema.
  • Ponudnik se odreka prevzemu odgovornosti za morebitno nastalo materialno ali kakršnokoli drugačno škodo na lokaciji, ki bi lahko bila posledica uporabe Vroče Kadke, priprav za postavitev prikolice, izpusta vode po končanem najemu ali posledica uporabe peči na drva, ki je na prikolici.

 

X

VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

  • Ponudnik se zavezuje, da bo vse osebne podatke, katere je potrebno navesti ob rezervaciji, uporabljal zgolj in samo za namene svoje dejavnosti, torej za obdelavo in izvedbo najema ter poravnavo stroškov najema.
  • Ponudnik se zavezuje, da osebnih podatkov ne bo uporabljal za namene oglaševanja ali promocije.
  • Ponudnik se zavezuje, da osebnih podatkov ne bo posredoval tretjim osebam.

 

XI

KAVCIJA

  • Naročnik je dolžan ponudniku ob dostavi prikolice na lokacijo gotovinsko plačati kavcijo v višini 150eur.
  • Kavcijo naročnik dobi povrnjeno po končanem najemu, v primeru, da ponudnik ob prevzemu ne odkrije morebitne novonastale materialne škode.
  • V primeru nastanka materialne škode, ki ne presega 150eur, se kavcija zadrži in se ne povrne naročniku.
  • V primeru, da pride do nastanka materialne škode, ki presega vrednost 150eur, ponudnik v roku treh dni oceni škodo in o njej obvesti naročnika. Ta je dolžan poravnati nastalo škodo v roku 30 dni.
  • V izogib morebitnim nesporazumom ponudnik ob dostavi po končani postavitvi fotografira prikolico in kad. Fotografije so namenjene zgolj ugotavljanju novonastale materialne škode in se ponudnik zavezuje, da jih brez dogovora z naročnikom ne bo nikjer objavil, delil ali posredoval tretjim osebam.